Bankofon
Bankofon - telefoniczna informacja o rachunkach 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Automatyczny system umożliwia dostęp do rachunku przez telefon: Klient może:
- sprawdzić saldo na rachunkach
- przejrzeć historie ostatnio wykonywanych operacji
Bankofon obsługuje Klientów Banku Spółdzielczego w Łukowie, posiadających:
- rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR)
- rachunki rozliczeniowe, w tym bieżące i pomocnicze
Jeśli Klient chce korzystać z Bankofonu:
- musi posiadać telefon z wybieraniem tonowym
- musi znać swój numer modulo oraz posiadać przydzielone mu przez Bank hasło (PIN)
- powinien złożyć wniosek o udostępnienie usługi Bankofon
Aby uzyskać informację o saldzie na rachunku za pomocą Bankfonu należy:
- zadzwonić pod numer telefonu
- podać swój numer klienta/użytkownika
- podać swoje hasło dostępu
Informacje dostępne w Bankofonie:
- Pod numerem 1 - Stan rachunku
- Pod numerem 2 - Lista rachunków
- Pod numerem 3 - Informacje o usługach dostępnych w banku
- Pod numerem 4 – Tabela kursów walut
- Pod numerem 9 - Zmiana hasła dostępu
- Pod numerem 0 - Powrót do menu
BS w Łukowie oświadcza, że materiały publikowane na stronie Internetowej mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej Banku w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.